“Dia Sangat Mengongkong Sarah” – Rakan Puteri Sarah Dedah Sikap Syamsul Yusof?

Sejak minggu lalu hangat diperkatakan kembali mengenai kemelut rumah tangga Puteri Sarah dan suaminya, Syamsul Yusof apabila timbul dakwaan pengarah itu sudah berkahwin dengan Ira Kazar.

Terbaru, seorang rakan kepada Puteri Sarah memuat naik perkongsian di Insta Story meluahkan rasa kecewa apabila mengenang semula momen pernikahan aktres itu dengan Syamsul Yusof.

“Kalau dikenang balik momen ni, rasa kecewa sangat. Time dia tergila-gilakan Sarah, time tu jugak dia nak size cincin. Dia tak kira dah Sarah tengah busy outstation ke, tengah shooting ke dia peduli apa,” tulisnya.

Malah, rakan Puteri Sarah mendakwa individu tersebut terlalu cemburu sehingga mengintip Puteri Sarah ketika sedang bekerja serta mengongkong aktres itu.

“Hari majlis merisik pun nak bergaduh, perangai macam budak-budak. SY ni cemburu nak mampos ye. Dia boleh skodeng (mengendap) dari jauh waktu Sarah kerja. Dengan erti kata lain dia sangat mengongkong Sarah,” tulisnya.

Dalam pada itu, rakan aktres itu berkata dia turut kasihan dengan anak bongsu Puteri Sarah iaitu Sumayyah dimana ibunya bersedih ketika dia masih dalam kandungan.

Rakan Puteri Sarah itu turut berkata perkongsian itu dibuat kerana sakit hati dengan komen netizen yang mengecam sedangkan tidak tahun kisah sebenar serta menjadikan ia sebagai teladan.

Walau bagaimanapun, tidak dapat dipastikan sama ada cerita yang disampaikan kawan kepada Puteri Sarah ni benar ataupun tidak.

“Kepada Puteri Sarah, Saya Mengharapkan Kepulangan Awak” – Syamsul Yusof

Dakwaan Syamsul Yusof didakwa sudah bernikah akhirnya terjawab apabila pengarah terkenal itu akhirnya mengakui sudah bernikah hari ini dengan Ira Kazar di Thailand.

Menurut Syamsul, dia memilih untuk bernikah dua di Thailand bagi memudahkan beberapa perkara dan perkahwinan mereka juga sudah pun didaftarkan.

Sementara itu, menerusi video dimuat naik di Instagram itu Syamsul mengatakan Puteri Sarah masih isterinya serta meminta aktres itu pulang ke rumah untuk berbincang.

“Saya mahu menegaskan Puteri Sarah masih isteri saya. Kepada Puteri Sarah, saya mengharapkan kepulangan awak.

“Pulanglah ke rumah agar kita dapat berbincang dan tak perlu dihebahkan dalam media sosial. Bawa anak-anak kita balik,” katanya.

Dalam pada itu, Syamsul berkata dia mendakwa isteri pertamanya itu membawa anak-anaknya tanpa keizinannya.

“Apa sahaja kita berbincang di rumah tanpa perlu mengaibkan saya. Terus-terang, bawa anak-anak ke sana sini tanpa keizinan suami, sedangkan saya masih suami awak. Saya tak nak cakap lebih, fikir-fikirkanlah,” katanya

Sumber RK/Ohmedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*